czwartek, 2 czerwca 2016

80 książek, które chce przeczytać. Moje dwuletnie wyzwanie.

Witajcie kochani. Dzisiaj troszkę inaczej. Przede wszystkim dla siebie chciałam zrobić wyzwanie dwuletnie 80 książek, które chciałabym przeczytać. Zobaczymy za dwa lata czy mi się udało. Żeby było trudniej to będą tylko pierwsze tomy, ponieważ mimo że większość z nich ma dużo pozytywnych opinii jest szansa,  że mi się nie spodobają, a wtedy niechętnie bym czytała je dalej. Życzę miłego przeglądania moich planów. 



Postęp 37/80 


--- książki, które przeczytałam
--- książki, na które nie mam już ochoty

















Tak prezentuje się moja 80. Ten post przyczepie gdzieś po lewej byście mogli sobie sprawdzać jak mi idzie. Będę jakoś odznaczać przeczytane tylko na razie nie wiem jak. Nie chciałam podejmować się tego na rok, bo mogłoby mi nie wyjść, a jednak chciałabym żeby wyszło. :) Czytaliście którąś książkę? Podzielcie się swoją opinią chętnie ją poznam, może nabiorę jeszcze większej ochoty na nią. Ruszyła Edycja 2 Bitwy książkowej w tym miesiącu króluje Fantastyka. Zachęcam do głosowania tutaj


Pozdrawiam Wiktoria

29 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybko trafisz na „Avę”, niesamowita książka! Jestem pewna, że Ci się spodoba. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne zamierzenie. Trzymam kciuki i czekam na Twoje recenzje. Myślę, że będziesz zachwycona Grą o tron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z nich przeczytałam, a część planuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z tych książek czytałam. np. Druga szansa bardzo przypadła mi do gustu i seria Mroczne umysły. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugą szanse czytałam, jest świetna! Wróć jeśli pamiętasz jest dobra. Koronę to i ja chciałabym kiedyś przeczytać. ;) Tak samo jak książki Pani Tucker czy Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno. Czytałam Chłopaka, który stracił głowę, bardzo się zapierałam, że jej nie tknę, ale dostałam w prezencie na urodziny i jest to naprawdę dobra książka. ;) Kochając Pana Danielsa i Alive również na moim celowniku razem z powieścią Moyes. ;) Porwaną pieśniarkę czytałam i jak nie czytam fantasty, ta mi się bardzo spodobała. ;) Serię Cassandry Claire również zamierzam kiedyś przeczytać, tak jak i Magonię czy Przypadki Avy L. ;) A powieść Sorensem za mną i też dość dobrze ją wspominam. ;d Jak widzisz trochę marzeń czytelniczych nam się pokrywa. ;D Życzę Ci wytrwałości i ... powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych książek najchętniej przeczytam "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", którą mam już u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato koloru wiśni masz dwa razy xd
    Większość książek albo czytałam albo bardzo bym chciała sięgnąć.
    Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyzwaniu! Dwa lata to dużo czasu, ale, jak to często bywa, pojawiają się nowości i coś odwraca naszą uwagę od planów - przynajmniej tak to wygląda u mnie. ;)
    Pozdrawiam
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam 6 z tych książek. Widzę dużo młodzieżówek i tzw. literatury kobiecej, a to zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Część z nich czytałam, a niektóre tak jak ty mam ochotę przeczytać:)najbardziej polecam ci córkę zjadaczki grzechów*-*
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wyzwaniu! Wiele książek z Twojej listy i ja chcę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość z tych książek przeczytałam i nie dziwię się, że masz je w planach bo naprawdę są świetnie. Głównie ,,Pisane szkarłatem", ,,Gildia Magów", ,,Dwór cierni i róż", ,,Porwana Pieśniarka" i ,,Korona w mroku". :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  13. Porwaną Pieśniarkę, Mroczne umysły i Percy'ego baaardzo polecam :) Teraz czytam Dwór cierni i róż i póki co mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo z Twojej listy przeczytałam (dokładnie 36) i wiele książek chcę przeczytać,, jak: "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", "Ponad wszystko", "Ocaloną", "Porwaną pieśniarkę", "Alive" i wiele więcej, ale za długo by wymieniać ;) Powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle! Naprawdę bardzo ambitnie! Trzymam za Ciebie kciuki i będę zerkać jak Ci idzie:)
    A teraz zapraszam Cię na konkurs na bloga i fanpage;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Przypadki Callie i Kaydena" oraz ,,Korona" są niesamowite. Również muszę kiedyś sięgnąć po ,,Mroczne umysły". Dużo słyszałam o tej serii, ale jakoś nigdy nie mogę się za nią zabrać. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć ci weny do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam tylko dwie z wszystkich książek.''Grimm City.Wilk!'' było dobre,lecz nie jakieś świetne.Recenzja jest u mnie na blogu. :) ''Wróć,jeśli pamiętasz'' niestety było cieniutkie. :/
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam w planach przeminęło z wiatrem;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych książek to najbardziej chciałabym przeczytać Zieloną milę (czytałam chyba z 8 lat temu, najwyższy czas sobie przypomnieć...) oraz Królów przeklętych. I Pandorę... No, jest w czym wybierać. A na półce czeka Blackout! Natomiast z czystym sercem mogę Ci polecić Cień wiatru, Krew i stal oraz Czas żniw. ;)
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celu :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprawdziłam z 20/80 przeczytane ;) Sama powinnam stworzyć podobną listę, gdyż na mojej półce od dawna leżą nieprzeczytane książki, a wciąż kupuję nowe. Powodzenia z planem! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przygotuj się na esej :D

    Poza tym miało być 100 :D
    Ale z tych 8 przeczytałam aż 11! :D więc właśnie ci napiszę o nich, ale powiem ci też, że planuję jeszcze z 4-5 przeczytać z tej twojej listy :) Są to Krąg, Złodziej pioruna, Mroczne umysły, Mroczna bohaterka i Miasto kości, co podciągam pod to, że ty chcesz Miasto popiołów ;)

    Córka zjadaczki grzechów - przygotuj się na grafomaństwo do niezbyt ciekawej historii... Jedyny ciekawy motyw dla mnie to zjadanie grzechów, a tak to było to tak przewidywalne i głupie... Przykro mi :(

    Red Rising - załatw sobie od razu całą trylogię, bo pochłoniesz to natychmiast <3

    Porwana pieśniarka - fajna, miła w czytaniu, choć też z lekka przewidywalna

    Baśniarz - według mnie dziwna, chora, ale podobała mi się nawet, a zresztą dostałaś ją ode mnie to chyba coś znaczy (że chcę, żebyś jak najszybciej przeczytała :))

    Panika - nawet całkiem niezła młodzieżówka, ale niezbyt zaskakująca, wielu rzeczy domyślisz się dużo wcześniej niż autorka tego sobie życzy, ale ogółem nawet fajny motyw.

    Gra o tron - za dużo bohaterów, wkurzający Tyrion, ale cudownie wykreowany świat. Dużo erotyki i ogółem to taka bardzo brutalna książka. Nie, żebym zachwycała się, jak większość, nawet mi się podobała.

    Krew i stal - bardzo fajna, zupełnie nieprzewidywalna, zaskakująca <3

    Grimm City - fajny kryminał pomieszany z fantasy, brutalny świat olbrzyma, cudowny styl Ćwieka <3

    Cień wiatru - refleksyjna, ale genialna, skarbnica cytatów, humoru ze trony jednego z bohaterów oraz genialny wątek Juliana <3

    Druga szansa - hm, na pewno nie będziesz wiedziała, co się dzieje, taki delikatny horror, dla mnie osobiście nie straszny, ogółem nawet ciekawa, ale chętnie przeczytałabym z perspektywy Adama jeszcze tą historię :)

    Gildia magów - Cery <3 I ogółem no... trochę przewidywalna, nie żeby jakaś ambitna, ale ja ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne książki! Ze wszystkich czytałam tylko "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"
    Powodzenia ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka z nich już za mną i muszę przyznać, że na Twojej liście znajdują się same perełki! Oczywiście kilka z nich dodałam także do mojej listy. Mam nadzieję, że za dwa lata wszystkie książki z listy będą już za Tobą! :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O Boże, gratuluję odwagi, ja bym jej nie miała no i oczywiście nie potrafiłabym wybrać osiemdziesięciu, które chciałabym przeczytać, bo na półce "chcę przeczytać" mam książek około tysiąca :D
    Wiele z powyższych książek sama mam w planach na najbliższy czas :D
    Czytałam jedynie "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno", bardzo miłe mam odczucia związane z tą lekturą, ponieważ była ona lekka, przyjemna i miód lejąca na serce! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość czytałam i niestety nie wszystkie mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam wrażenie, że mamy podobne gusta czytelnicze :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo z nich czytałam, część mi się podobała, część nie, a jeszcze więcej chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń