niedziela, 26 czerwca 2016

Moje czytelnicze plany na wakacje 2016

Mam co do tych dwóch miesięcy ogromne plany nie wiem czy wyjdzie ponieważ praktycznie pierwszy miesiąc spędzam na wyjazdach, na których nie będę miała czasu czytać, ale plany są i chętnie się nimi z wami podzielę. 

Serie, które dokańczam lub chce zacząć i skończyć: 















Książki do wyzwania Wakacyjne wyczytywanie


Reszta książek raczej będzie na spontanie.  Chciałabym też skończyć Dary Anioła i zacząć Jutro, ale nie jetem pewna czy w ogóle się za to wezmę. A więc tak to wygląda u mnie, jeśli zrobiliście taki post u siebie, zostawiajcie linki chętnie zajrzę. No i chciałabym wam życzyć udanych, szczęśliwych wakacji i żebyście znaleźli chociaż chwilę dla książki. 



Pozdrawiam Wiktoria

32 komentarze:

  1. Uwielbiam serię ,,Inni" i już nie mogę się doczekać czwartego tomu. Bardzo fajne historie masz przed sobą. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w pierwszym tomie i nie chce się za szybko brać za następne, bo nie chce potem długo czekać na 4 tom.

      Usuń
  2. Bardzo fajne plany czytelnicze, kochana. Polecam ci serdecznie 'Więźnia Azkabanu' , o jest naprawdę świetny ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na '100 książek, które chcę przeczytać #3' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać Alive i Fobos :)
    Miłego czytania i wakacji!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych i zaczytanych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała zacząć serię Jutro. Już tyle o niej słyszałam, ale nie mogę się za nią zabrać. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję zabrać się za Jutro, a co do reszty to totalny spontan:) powodzenia;)
    Buziaki, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też biorę udział w wyczytywaniu i sama jestem ciekawa jak mi to wyjdzie xD Zaczytanych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O, Harry :D Sama chciałabym zapomnieć tę serię by znów móc przeczytać ją po raz pierwszy ;) Moją ulubioną częścią był Zakon feniksa.
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam zamiar w te wakacje ponownie przeczytać Harrego Pottera. Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rownież zastanawiam się nad sięgnięciem po książkę Bracken, ale niestety nie wiem, czy znajdę na nią czas.
    Pozdrawiam,
    Natalia http://ucieczka-w-swiat-literatury.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam przeczytać Pottera na wakacjach, jednak najpierw muszę skompletować całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za życzenia, wzajemnie, cudownych i książkowych wakacji :-*
    Mam nadzieję, że Twoje plany się spełnią - szczególnie mogę Ci polecić lekturę "Harry'ego Pottera" i "Tease", to jedne z moich ulubionych książek.
    Zapraszam do mnie na post tematyczny o schematach w książkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam wobec siebie dość duże plany czytelnicze, ale nie wiem na ile uda mi się je zrealizować, bo do samolotu nie mogę zabrać, żadnych grubszych pozycji. Trzymam kciuki, żeby wszystko udało ci się zrealizować.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na I Edycję "Holiday with Books"
    http://krainamoliksiazkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Pieśniarkę, dość fajna. ;)
    Dziękuję i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pandora" to świetna postapokalipsa - szalenie oryginalna :D
    "Red Rising" też przyjemnie się czytało.
    "Alive" niedawno skończyłam i minimalnie się zawiodłam :/
    Przyjemnych i zaczytanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam jedynie "Alive". W zasadzie również "Mroczne umysły", ale tak mnie wynudziły, że na pewno nie sięgnę po kolejne tomy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że uda ci się skończyć "Dary Anioła", bo te książki są cudowne :D
    Również chcę się zabrać za HP jednak nie jestem pewna czy mi wyjdzie ;))
    Dziękuję, Tobie również życzę miłych wakacji ;D
    Pozdrawiam serdecznie, Amcia z bloga http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też w te wakacje czytam Harry'ego - po raz kolejny, tym razem po angielsku :D powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też biorę udział w tym wyzwaniu i niedługo na blogu pojawi się mój stos :)
    Z Twojego czytałam jedynie "Alive/Żywi" i bardzo mi się podobało.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  20. Harry'ego musisz koniecznie przeczytać! U mnie wszystko będzie na spontanie. :D Z biblioteki może coś wpadnie,recenzenckie może przyjdą i pewnie coś jeszcze zamówię. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w czytaniu i udanych wakacji! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa Alive. Dużo o niej słyszałam, poza tym sam tytuł przyciąga. Chciałabym przeczytać Porwaną pieśniarkę, lecz problem leży w tym, że muszę ją najpierw posiadać, a z tym będzie trochę gorzej i zajmie to sporo czasu. Życzę miłych wakacji!

    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. podobaja mi sie takie plany sama niedlugo zrobie podobny poscik :D zwlaszcza harry potter! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Harry Potter to moje życie! :D W wakacje planuję przeczytać kilka części po angielsku, ale na razie jestem przysypana książkami, które czekają na półce na uwagę. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Dominika z booksofsouls.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No to widzę ambitne plany ;) Życzę, byś wszystkie zrealizowała. U mnie też sporo do czytania, a czasu mało. Niestety moje wakacje to praca, ale jakoś to godzę;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  26. Anne Bishop pisze genialnie! Tylko nie ma u niej cenzury i niekiedy pojawiają się dość brutalne sceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Harry <3
    I wcaleee nie przyczyniłam sie do bycia w tej kupce Red Rising, ale zobaczysz - pokochasz tą trylogię, jak ja <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę, aby udało Ci się spełnić te plany :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokaźne plany! Niektóre książki widzę, że nam się pokrywają - Panika, Fobos, Pandora, seria Mroczne umysły, tyle że ja będę dopiero ją zaczynała. No i Baśniarza zazdroszczę, podobno w Biedronce na promocji był za 5zł, a mi się nijak nie udało go dostać. ;/
    Pozdrawiam ;)
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja Pottera również sobie będę powoli przypominała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Ci Harry'ego :) Ja czytałam już milion razy, ale pewnie jeszcze sobie go przypomnę, chociaż teraz chcę się trochę odkopać w mojej biblioteczce, tam jest cała masa nieprzeczytanych przeze mnie książek :(

    OdpowiedzUsuń